AWESOME!

Chacha alla bloggläsare! Dagen började med hockey, vet tyvärr inte vilka lag för jag tycker egentligen sport är bara äckligt och svettigt! Sen till skola fick köra nån äcklig bil lukta typ raggare och gammal fimp i den (Inte kul) själv ska jag nog ha en STOR hummer elr BMW när jag bli vuxen^^. När vi kom på skolan så vare idrott som gällde, SÅÅÅ klart gjorde jag inget, satt bara och kolla på alla färskingar ;). lunchen bestod av ett glasvatten och en gurkskiva, inte mycket men mättande. Köra den där äckliga bilen hem sen också, fan måste ha nåt nyare snart DAAAH. Nu ska jag nog ta och plugga lite samhällskunskap lät kul, tycker då jag.


PS Bilen hade massa tuffasaker på taket DS.

pusspuss alla läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0