fekka krue




chacha bloggen idag så har jag varit i skolan och pluggat lite eller pluggat suttit i caféet och druckit en latte mest hela dagen, mycket grädde i en latte jag vet men vadå jag åkte typ skidor i 5 min skit svettig blev jag (ursch) men duschade typ 4 ggr efteråt så nu luktar jag som en ros i sen sommaren <3 iaf så slänger jag upp en bild från helgens party, blev ju en cider men det kändes kanske var det socker ruset som gjorde det menmen man vet aldrig... pusspuss alla bloggläsare <3 

Kommentarer
Postat av: fotografen adam

jag var inte illa på att ta kort ;)

2010-03-17 @ 19:59:15
Postat av: K0et girl

ååh ska tjejrunka till den här bilden ikväll! Fan det kittlar rent av i trozan :]

2010-03-31 @ 22:46:45
Postat av: emma

asså anton sötnos!

2010-04-07 @ 01:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0