Pinsam grej (försök att inte läsa detta inlägg!)

chacha sötisar! först vill jag bara säga att det har varit ett toppen fucking jävla väder idag liksom., vad kan man mer begära? För det andra skulle ni sett Rutger idag alltså! Vi slog vad och han skulle få en hunka om han tog våran lärare på brösten idag (HON ÄR 25 med silikon tuttar!) Fattig som han är antog han nervöst utmaningen. Efter en stunds tvekan gjorde han det ändå AND SHE LIKED IT!

skriv en kommentar om ni gillar våra pinsamheter så fortsätter vi att skriva om dom! pusspuss, våra enormt gulliga läsare.






Kommentarer
Postat av: Benjo

Fortsätt och skriva! :)

2010-03-05 @ 21:48:33
Postat av: Béatrice Karjalainen

Jag vill att du tar bort bilden som du snott från mig. Jag har inte publicerat den under CC-licens och även när jag gör det har jag alltid att man skall tala om vem som tagit bilden. Dessutom uppskattar jag inte att du försöker få det att låta som de tillhör en 25-åring med silikonbröst. Det är så långt från sanningen man kan komma.



Mvh Béatrice

2012-02-15 @ 19:41:00
URL: http://beastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0